Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfa 155 1.7 прекъсва

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от Abarth Покажи съобщение
    Закачихме я вчера на диагностика,всичко по комп и датчици е на 6,но се оказа че всмукателния колектор е спукан и си смуче яко както предполагах Възможно ли е той да бърка дебитомера и да се скапва колата?Кажете откъде да намеря метален и пасва ли си точно А и горе долу смяната за какво става въпрос?
    Tоя път като хвърлях боб...взе та показа
    Тия маншони м/у колектора и главата..трудно се намират....ако ги откриеш...пиши от къде!
    Сумати време ги издирвах...на Стамболиски имаше само един...с маркучи незнам колко ще издържат...май, ще трябва да е по качествена гумата да убира и вибрации..
    По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
    https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

    Comment


    • #32
      Вие ме вкарахте в размисли с тия маншони,а с тези от пластмасовия знам,че не става добре...Ще му мислим нещо,сега издирвам колектор А с поръчка не става ли да се вземат тези маншончета?
      ex: | Fiat Tipo DOHC,Lancia Dedra 2.0 LS,ALFA 155 1.7TS,Lancia Dedra 1.9td SW,ALFA 164 2.0TS,Lancia Delta 1.6i | Fiat Coupe 1.8 16V VFD | Fiat Bravo 2.0 20V HGT |
      BMW e39 facelift

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
        Tоя път като хвърлях боб...взе та показа
        Тия маншони м/у колектора и главата..трудно се намират....ако ги откриеш...пиши от къде!
        Сумати време ги издирвах...на Стамболиски имаше само един...с маркучи незнам колко ще издържат...май, ще трябва да е по качествена гумата да убира и вибрации..
        Маншони за колектор, при това на съвсем прилична цена, купувам от един магазин, който се намира на бул. Васил Левски - между магазина на Александър Ауто и Сточна гара, от другата страна на улицата. Както си е редно магазинът има табели Алфа Ромео, Фиат, Ланча.
        Alfa Romeo 155 1.7 TS '94

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от yovi Покажи съобщение
          Маншони за колектор, при това на съвсем прилична цена, купувам от един магазин, който се намира на бул. Васил Левски - между магазина на Александър Ауто и Сточна гара, от другата страна на улицата. Както си е редно магазинът има табели Алфа Ромео, Фиат, Ланча.
          Благодарско за инфото....
          По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
          https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

          Comment


          • #35
            И на мен от там ми се е налагало няколко неща да взема че ми е най-близо и в александър ауто все нямат и се оказват доста читави
            ex: | Fiat Tipo DOHC,Lancia Dedra 2.0 LS,ALFA 155 1.7TS,Lancia Dedra 1.9td SW,ALFA 164 2.0TS,Lancia Delta 1.6i | Fiat Coupe 1.8 16V VFD | Fiat Bravo 2.0 20V HGT |
            BMW e39 facelift

            Comment


            • #36
              Аз тези маншони ги намерих от първия път в Бургаския Алелсандър Ауто,но на цена 15 кинта парчето.По-евтиния вариант/за който ме опрекваха тук във форума но вече не помня колко километри съм минал и нямам проблем/ бе армиран тънкостенен маркуч за антифриз Фи 45 вътрешно,парче половин метър и си ти,а ще имаш и за резерва .Колектор имам но ПВЦ,здрав е,ако му трябва на някои да казва.
              Alfa Romeo 155 1.7 TS

              Comment


              • #37
                Последно купувах маншоните за 8 лв. бройката. Предишните бяха същия модел от същия магазин. Бяха на 3 години и ги смених без особена нужда. Двама майстори се усъмниха, че проблемът, който ме тормозеше може да е от тях. След като смених де що гума имаше по смукателния тракт и всички майсторови съмнения се насочиха към дебитомера аз взех та най-накрая изхвърлих старата кихалка и я замених с друга и проблемът се оправи. А историята с кихалката е интересна, но не е за тоя раздел и тая тема.
                Alfa Romeo 155 1.7 TS '94

                Comment


                • #38
                  Бесен съм,пак се скапа и почна зверски да прекъсва тая кола,като работи на свободна и натисна педала до долу почва едно тъпчене до 3500 оборота зверско и прекъсване,после до 5 се изфорсирва пак с мъки и после пак тъпче,в движение е още по ужасна работата,на 2к оборота като дам газ до долу почва да тъпче и гърми и спира да ускорява,като я форсирам на празен ход,падат оборотите и веднага подавам газ преди да са паднали докрай и се чува точно в момента на подаване на газ едно фшшш,все едно блоу оф клапан при турбините...помагайте че ми писна тотално...
                  ex: | Fiat Tipo DOHC,Lancia Dedra 2.0 LS,ALFA 155 1.7TS,Lancia Dedra 1.9td SW,ALFA 164 2.0TS,Lancia Delta 1.6i | Fiat Coupe 1.8 16V VFD | Fiat Bravo 2.0 20V HGT |
                  BMW e39 facelift

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от Abarth Покажи съобщение
                    Бесен съм,пак се скапа и почна зверски да прекъсва тая кола,като работи на свободна и натисна педала до долу почва едно тъпчене до 3500 оборота зверско и прекъсване,после до 5 се изфорсирва пак с мъки и после пак тъпче,в движение е още по ужасна работата,на 2к оборота като дам газ до долу почва да тъпче и гърми и спира да ускорява,като я форсирам на празен ход,падат оборотите и веднага подавам газ преди да са паднали докрай и се чува точно в момента на подаване на газ едно фшшш,все едно блоу оф клапан при турбините...помагайте че ми писна тотално...
                    добре де - ти досега какво прави по нея? някаква намеса имаше ли ? нали колектора беше спукан - нещо лепене???


                    Даването на газ, води до пристрастяване!
                    Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                    Volvo V50 2.0D by RuBig

                    Comment


                    • #40
                      Моята се държеше веднъж така, след като бях забравил да закача дебитомера при поредните интервенции по въздушния филтър...
                      75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
                      155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
                      FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
                      Мненията са като задниците - всеки си има!

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
                        добре де - ти досега какво прави по нея? някаква намеса имаше ли ? нали колектора беше спукан - нещо лепене???
                        Ами като си сложа ръката отзад на колектора уж малко променя съскането та от там стигнах до този извод,ама твойта почти по същия начин фучеше,иначе правих диагностика която показа че всичко е наред...
                        ex: | Fiat Tipo DOHC,Lancia Dedra 2.0 LS,ALFA 155 1.7TS,Lancia Dedra 1.9td SW,ALFA 164 2.0TS,Lancia Delta 1.6i | Fiat Coupe 1.8 16V VFD | Fiat Bravo 2.0 20V HGT |
                        BMW e39 facelift

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от TRENDi Покажи съобщение
                          Моята се държеше веднъж така, след като бях забравил да закача дебитомера при поредните интервенции по въздушния филтър...
                          Утре пак ше го откачам и ше го закачам,последния път като се скапа го откачах и закачах като почистих тпс-а и датчика на термостата...абе боза голяма вече почна сериозно да ми писва
                          ex: | Fiat Tipo DOHC,Lancia Dedra 2.0 LS,ALFA 155 1.7TS,Lancia Dedra 1.9td SW,ALFA 164 2.0TS,Lancia Delta 1.6i | Fiat Coupe 1.8 16V VFD | Fiat Bravo 2.0 20V HGT |
                          BMW e39 facelift

                          Comment


                          • #43
                            според мен от някъде тегли въздух, щом така няма сила колата. моята беше така когато беше сцепено гофрираното съединиение след дебитомер-а. Оттам теглеше въздух и при тръгване и 3500 не ми ситгаха да тръгна на кръстовище, нямаше сила...


                            Даването на газ, води до пристрастяване!
                            Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                            Volvo V50 2.0D by RuBig

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от Abarth Покажи съобщение
                              Ами като си сложа ръката отзад на колектора уж малко променя съскането та от там стигнах до този извод,ама твойта почти по същия начин фучеше,иначе правих диагностика която показа че всичко е наред...
                              Вземи го свали тоя колектор и го огледай добре, поне ще разбереш със сигурност здрав ли е или не.
                              155 1.8 8v TS & FZR 600

                              Comment


                              • #45
                                Колега нямаше ли още една Алфа155... в твоя гараж?
                                По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                                https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                                Comment

                                Working...
                                X